CZC.cz chce rozšířit své pobočkové sítě

czcJeden z největších internetových obchodů s elektronikou v Česku CZC.cz chce pokračovat v rozšiřování své pobočkové sítě. V loňském roce otevřel 19 nových poboček, celkem jich má 67. Tržby společnosti s 222 zaměstnanci loni vzrostly téměř o 40 procent na 2,4 miliardy korun. Nejprodávanějším zbožím jsou notebooky, mobilní telefony, tablety, televize a hardwarové komponenty, sdělil ČTK obchodní ředitel CZC.cz Tomáš Pilský.

„Vzhledem k vysoké oblibě osobních odběrů, které v CZC.cz využívá 85 procent zákazníků, budeme v rozšiřování pobočkové sítě pokračovat i v letošním roce,“ uvedl Pilský.

Výhodou osobního odběru je podle něj úspora celkových nákladů na pořízení zboží, doručení na kteroukoliv z poboček je pro zákazníky zdarma. „Při osobním odběru zároveň zákazník zůstává pánem svého času a není závislý na třetí straně, zboží si tak může vyzvednout třeba cestou z práce nebo ze školy,“ podotkl Pilský.

Přímo na pobočce se zákazníci navíc mohou obrátit na prodejce s žádostí o radu při výběru zboží nebo o pomoc s vyřízením případné reklamace. Využít mohou také instalačních a servisních služeb. „Nejedná se tedy o pouhá ‚výdejní místa‘ bez kvalifikovaného personálu, ale rozsáhlou síť specializovaných prodejen pod značkou CZC.cz partner,“ uvedl Pilský.

Deník E15 nedávno napsal, že o CZC.cz má zájem provozovatel internetových obchodů E-commerce Holding podnikatele Jakuba Havrlanta. Případná koupě CZC.cz může být podle deníku výhodná, protože cena nemusí převýšit sto milionů korun. Společnost ale tyto informace nechtěla nijak komentovat. „K těmto spekulacím se nebudeme vyjadřovat,“ uvedl Pilský.

E-shop CZC.cz má centrálu v Příbrami a podle E15 si chce vybudovat novou logistickou základnu u Prahy. Deník s odvoláním na jednatele Josefa Matějku uvedl, že firma si pronajme 4000 metrů čtverečních s možností dalšího rozšíření, stěhovat se má v létě. Horkým kandidátem je podle E15 skladový komplex v Rudné u dálnice D5. Příbramská centrála má fungovat dál, rozšíří se tam ostatní provozy jako zákaznické centrum nebo reklamace.

zdroj: ČTK, foto: www.pctuning.tyden.cz

Odpovědět

*