Důležité pravidlo, jak si udržet štíhlou postavičku

Máte před sebou časově náročný týden, ve kterém si ani při veškeré snaze nenajdete chvilku na cvičení? Odjíždíte na dovolenou či pracovní cestu, kde cvičení také nezvládnete? Přihodili jste si zranění při sportu a čeká Vás několik dní/týdnů bez pohybu? A nebo jednoduše chcete zhubnout, ale pořád vymýšlíte, jak na to? Máme pro Vás tipy, jak se v takovýchto situací zachovat.

Víte-li, že před sebou máte několik dní, kdy budete mít jen minimum pohybu, přizpůsobte tomu i Vaši stravu. Řekněte si, že ve dnech kdy se nebudete hýbat, budete jíst ještě více přísněji. Toto pravidlo platí i pro lidi, kteří s hubnutím začínají.

Samozřejmě pokud se snažíte dodržovat správnou životosprávu, musíte jíst zdravě pořád. Nechci tím říci,  že ve dnech kdy cvičíte, se můžete cpát řízky a čokoládou. Zkuste to takhle:

Názorná ukázka

Pondělí a sobota – (stíháte cvičení)

K obědu si můžete dát i brambory, rýži, těstoviny, k svačině pečivo, sýr, výjimečně kousek čokolády. Velkým hříchem nebude ani krémová polévka. V těchto dnech si můžete dopřát i Vaši nejoblíbenější pochoutku (v rozumném množství).

Úterý, středa, čtvrtek, pátek, neděle – (nestihnete si zacvičit)

Držte striktní pravidla. Veškeré přílohy nahraďte zeleninou, v odpoledních a večerních hodinách se vyhněte ovoci, žádná čokoláda. Snažte se jíst co nejvíce maso, tvarohy, nízkotučné sýry. Nedopusťte, abyste zhřešili. Necvičíte – nezhřešíte.

Budete-li se řídit tímto principem, kila nepůjdou nahoru, naopak.

Zdroj: red., foto: virtualclinic365.blogspot.com

Odpovědět

*