Jím cereálie, jím zdravě?

images (2)Toto téma je dlouhodobě velmi diskutované. Reklamy přesvědčují rodiče o faktu, že čokoládové kuličky, skořicové taštičky nebo máčené lupínky jsou především pro děti tou nejvhodnější snídaní.

Do další kategorie bych zařadila pečené müsli, které vypadá ještě více zdravě. Bývá doplněné o čokoládu, oříšky nebo rozinky.

Ve třetí skupině jsou ovesné vločky. Suché, ničím nedochucené, obyčejně vypadající. Jaká je ta správná volba? Prvním dvěma skupinám říkám: Ne!

Čas od času si čokoládové kuličky dopřát můžeme

Samozřejmě nám neublíží, když si občas něco z výše zmíněného dopřejeme, ale považovat to za zdravou stravu, je nesmysl. Miska čokoládových pečených müsli je stejně tak nezdravá, jako například sušenka. K tomu všemu jsou ceny těchto výrobků nesmyslně vysoké.

Nejzdravější jsou ovesné vločky

Nejzdravější a nejlevnější variantou jsou právě ovesné vločky. Můžete do nich přidat přírodní oříšky, ovoce či hořkou čokoládu. Pokud tuto směs smícháte s bílým jogurtem, tvarohem, nebo polotučným mlékem, máte výtečnou zdravou snídaní, kterou můžete bez výčitek sníst. Milovníci sladkého mohou ještě jogurt dochutit medem.

Věřte, že tato kombinace vás zasytí na mnohem delší dobu než ostatní ,,cereálie“. Ty naopak vyvolávají ještě větší pocit hladu.

 

          Zdroj: text: red., foto: srecepty.cz

Odpovědět

*