Zámek dětem 2017

Zámek dětem je projekt celodenní akce pro rodiny s dětmi na Zámku Dobříš, kterou již pátým rokem zajišťovala nezisková organizace Veselá rodina. Letošní ročník měl připraven opět bohatý hlavní program plný hudebních, zábavných, tanečních i divadelních vystoupení, při kterém samozřejmě nechyběl ani další doprovodný program nebo oblíbená pohádková stanoviště ve francouzské zahradě. Poslední ročník akce ZÁMEK DĚTEM se uskutečnil v sobotu 17. června 2017 v čase od 10:00 do 17:00 hodin.

HLAVNÍM PROGRAMEM návštěvníky a hlavně děti po celou dobu provázel šašek Vašek. Ten přítomné bavil slovem i tancem, do soutěží a her zapojil celé rodiny a rozdával radost, krásné ceny i úsměvy na všechny strany. Každoročně hlavní program obohacují také dětská vystoupení místních spolků či škola školek. Tento rok mohli návštěvníci v úvodu programu vidět taneční vystoupení v podání dětí z MŠ Sovička ze Svatého Pole, které vystoupily pod vedením paní učitelky Štěpánky Havlíčkové.

V odpoledním bloku se pak představily děti, ze závodních oddílů Aerobik studia Orel Dobříš, za doprovodu vedoucí studia Kláry Jandové. Na pódiu umístěném přímo na nádvoří zámku se pak střídalo v HLAVNÍM PROGRAMU jedno představení za druhým. Dopolednímu programu vévodilo zcela jasně hudebně-taneční duo VANDA A STANDA, ale děti i rodiče bavilo také kouzelnické vystoupení nebo pravé šermířské klání, které představila skupina GLADIUS. Také v letošním roce nechyběl slavnostní příchod KRÁLOSVKÉ RODINY, kdy se role krále ujal sám ředitel společnosti Colloredo-Mansfeld Ing. Michal Pernica, Ph.D, kterého jako královna doprovodila herečka Zdeňka Žádníková Volencová. Hlavním hostem letošního ročníku Zámku dětem, který uzavřel celý pohádkový den, pak byla zpěvačka a současná ikona dětské hudební scény MÍŠA RŮŽIČKOVÁ, která zaplnila nádvoří do posledního místa a zapojila aktivně do programu děti i dospělé.

DOPROVODNÝ PROGRAM pak zahrnoval POHÁDKOVÁ STANOVIŠTĚ, která zajišťoval ve spolupráci s Veselou rodinou spolek Provas, pod vedením paní Sylvy Řehákové. Ve francouzské zahradě si tak děti plnily pohybové i vědomostní úkoly, za které dostávaly odměny. Zde pak děti i dospělí ocenili kapku dobré vodovody, kterou zde připravila Vodohospodářská společnost Dobříš. V ceně vstupného mohli návštěvníci navštívit také nejkrásnější komnaty zámku a velkou radost udělal hlavně dětem obrovský skákací hrad zdarma. Doprovodný program doplňovaly stánky partnerů akce, kteří si pro návštěvníky připravili vlastní zábavu. U stánků Ententýky, Soukromé MŠ Sluníčko, Aerobik studia Orel Dobříš, Muzea Dobříš a Providentu si tak děti tvořili, sportovali, malovali a dostávaly také mnoho dárečků za nejrůznější úkoly. V letošním roce navíc obohatilo program také Muzeum hraček sídlící přímo na zámku, které představilo nový model železnice.

Samozřejmě nechybělo mnoho stánků s občerstvením, suvenýry, dalším tvořením a návštěvníci ocenili také možnost projížďky na koních nebo starodávnou střelnici.

Cena celodenního rodinného vstupného byla 290,-Kč (2x dospělý + max. 2x dítě) a jednotlivé pak činilo 90,-Kč (1 osoba).

V letošním roce z Fondu sportu, kultury a volného času Zámek dětem podpořilo také Město Dobříš. Hlavními partnery pak byly firmy ENERGON reality, H spol., s. r. o., Zámek Dobříš a Fabián Dobříš. Akci již tradičně pomáhal také Nadační fond Zdeňky Žádníkové. Mediálními partnery akce byli pro letošní rok rádio Kiss, Periskop, CD studio, Dobříšsko aktuálně, Příbram Žije, časopis Pastelka a Babinet.cz. Dalšími partnery se pak stali VHS Dobříš, Dokas, MARACO, Zámecká restaurace, obchod Jiný svět, firma Dino Toys, květinářství Letizia, tiskárna Dvořák, penzion Nový Rybník, pekárna Bedřich, Briliantina, Bauermédia a Skřítkov.

MARKETINGOVÁ PROPAGACE A DOSAH AKCE

Propagace pro letošní rok byla zaměřena především na rodiny s dětmi, které žijí v dobříšském regionu a v Praze. Celkový dosah pak překročil hranice Středočeského kraje.

Využita byla následující média, tisk, vývěsní plochy a internetové stránky, sociální sítě a portály:

Rádia a rozhlas:

-rádio Kiss (20 sekundový reklamní sport, 5x denně od 13. do 16.7.2017)
-rozhlas města Dobříš (3 dny před akcí)

Tištěná média:

-dětský časopis Pastelka (soutěž o vstupenky – duben, květen, červen)
-Dobříšské listy (květnové vydání obsahovalo článek, červnové vydání plakát akce)
-Periskop-Příbram (květen, červen)
-5plus2 (červen)

Tištěné kalendáře akcí:

-Kalendář akcí 2017 města Dobříš

Vývěsní plochy (celkem rozmístěno 200 ks plakátů o velikosti A2):

-Dobříš (městské vývěsní plochy + další místa – ZŠ, MŠ, obchody, spolky, …)
-Příbram (ZŠ, MŠ, obchody, …)
-okolí Dobříše (obecní nástěnky, MŠ, ZŠ, obchody, spolky, …)
-Mníšek pod Brdy a Praha
-billboard „Strakonická“ – Praha Chuchle
-reklamní plachta u hlavní silnice v blízkosti Zámku Dobříš

Největší dosah internetových stránek, portálů a facebooku:

-internetové stránky akce www.zamekdetem.cz (celkem 15 836 návštěvníků)
-internetové stránky organizátora akce www.veselarodina.org
-informační internetový portál www.dobrisskoaktualne.cz (celkový dosah článků a reklamních bannerů od května do června přes 100 000 oslovených)
-facebook akce www.facebook.cz/ZamekDetem (označení To se mi líbí 755 lidí, celkem osloveno 57 000 lidí událostí akce)

 

Zdroj: red., autor: Ing. Denisa Havlíčková

Odpovědět

*